Meerdere merken of modellen digiborden en touchscreens? Ingekocht over meerdere jaren? Geen probleem; wij bieden 1 aanspreekpunt voor alle schermen, ongeacht merk of model. Eén partij voor het beheer, preventief onderhoud en storingen van alle touchscreens en digiborden.
Heeft jouw school meerdere merken of modellen digiborden en touchscreens ingekocht? Vaak ook nog bij verschillende leveranciers? Duidelijkheid bij garantiezaken of defecten is een veel voorkomend probleem. Hierdoor kan het namelijk warrig zijn waar aan te kloppen bij storingen en defecten. In de vorm van een onderhoudscontract ontzorgen wij scholenorganisaties in het beheer –en bij storingen van alle touchscreens en digiborden.
Onze specialisten bekijken de ruimte en we bespreken de mogelijkheden voor een maatoplossing
Jouw AV-producten gebruiksklaar opgeleverd door onze monteurs, met aansluitend een knoppentraining!
De beste audiovisuele producten ervaar je in ons experience center
Meerdere merken of modellen digiborden en touchscreens? Ingekocht over meerdere jaren?
Geen probleem; wij bieden één aanspreekpunt voor alle schermen, ongeacht merk of model. Wij weten de weg bij de garantieafhandeling van diverse merken. Daarnaast labelen we alle schermen met eigen kenmerken, zodat we leerkrachten niet bij elk defect hoeven te voermoeien met vragen over serienummers en aankoopdata. Onze service maakt de garantieafhandeling bij storingen snel, transparant en duidelijk.
Wij monitoren op een overzichtelijke wijze de status van alle schermen binnen de stichting of school. Welk scherm staat waar? Hoe lang valt dit scherm nog binnen de garantie? Wanneer moeten deze schermen worden vervangen? Allemaal vragen waar vaak niet snel een antwoord op te geven is.
Gebrek aan overzicht zorgt voor onduidelijkheid in de begroting en verrassingen bij defecten buiten de garantie. Wij maken tijdig meldingen van deze zaken en stellen een meerjarenplan op voor de kosten bij het vervangen van de touchscreen en digiborden.
De module ‘Preventief onderhoud’ is om problemen met het touchscreen voor te zijn. Deze aanvulling op het onderhoudscontract houdt in dat we een jaarlijkse check doen van alle schermen. Een specialist komt op locatie langs om de status en werking van het scherm te controleren, zodat we samen een goed overzicht houden én we problemen voor zijn.